Перейти до вмісту
Головна » Ситуація для Apple Vision Pro виглядає не дуже добре

Ситуація для Apple Vision Pro виглядає не дуже добре

Медіа повідомляють, що продажі пристрою доповненої реальності Apple Vision Pro сповільнилися до такої міри, що попит на демонстрації в магазинах перед покупкою перебуває на рекордно низькому рівні, причому багато потенційних клієнтів не приходять, забронювавши демонстрацію. Очевидно, продажі в деяких магазинах зменшилися з кількох одиниць на день до лише кількох на тиждень.

Деякі користувачі кажуть, що після початкового періоду ентузіазму, під час якого вони використовували пристрій для перегляду фільмів, відео на YouTube або інших захоплюючих комп’ютерних вражень, вони незабаром були відштовхнуті через брак додатків або громіздкий процес підключення (завантаження, підключення до батареї та навігація до бажаної функції). Багато людей кажуть, що Vision Pro більш підходить для використання вдома на самоті або під час довгого польоту, зважаючи на труднощі спілкування з іншими людьми під час його носіння.

Слід сказати, що App Store Vision Pro досить порожній, і навіть багато додатків від Apple ще не оптимізовані для нього. За словами деяких, функція Spatial Persona, яка використовується для імітації перебування в одній кімнаті з іншим користувачем Vision Pro, працює дуже добре та виглядає надзвичайно реалістично, але у неї є проблема: важко знайти іншого користувача Vision Pro, щоб поділитися досвідом.

Це типові проблеми, які виникають, коли з’являється нова технологія: якщо запуск пристрою не досягає негайного широкого прийняття, це буде важко, оскільки люди не мають посилань. Якщо до цього додати такі фактори, як висока ціна, відносно громіздке або незручне використання, або недостатній розвиток екосистеми (додатки тощо), запуск пристрою може бути обмежений, незважаючи на те, що він спочатку викликав великий інтерес.

У такому випадку, чи приречений Vision Pro? Це все ще важко сказати. Для багатьох аналітиків, виходячи з виробничих показників Apple, цей перший випуск у багатьох відношеннях був експериментом, спрямованим на дуже лояльних або нішевих клієнтів, яких можна було використовувати як бета-тестерів у ширшому масштабі, ніж передрелізні випробування. Але для інших такий запуск передвіщає похмуре майбутнє для дуже дорогого пристрою, який, в найкращому випадку, може претендувати на досягнення рівня другорядних продуктів бренду, які зазвичай включаються в категорію “Інше”, щоб уникнути надання конкретних даних про продажі.

Тим не менш, деякі ідеї розвитку інтерфейсу, на які вказує цей пристрій, є дуже цікавими, навіть якщо вони зараз не проходять тестування у використанні. Просторові обчислення Apple, які поєднують візуальний контент з реальним світом, мають величезний потенціал, і я впевнений, що ми побачимо їхнє використання все більше і більше в найближчому майбутньому. Але наразі, як і попередні продукти віртуальної або доповненої реальності, останній продукт Apple не захопив світ. Якщо компанія мала намір, як це було чутно, позиціонувати Vision Pro як певну заміну для свого флагманського продукту, iPhone, або з точки зору використання, або прибутку, її очікування зараз здаються повністю відірваними від реальності, віртуальної чи ні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *