Глобальні продажі мобільних пристроїв зросли на 6% у другому кварталі, що є найбільшим зростанням за три роки. Окрім економічної ситуації, оновлення асортименту та технологічні інновації сприяють розвитку ринку.
Одужання встановлено остаточно. Глобальні продажі смартфонів зросли на 6% у другому кварталі 2024 року, що є найсильнішим зростанням, зафіксованим з 2021 року.
Щоб пояснити це відновлення, Counterpoint Research висвітлює макроекономічні чинники з відносно хорошими економічними умовами по всій планеті, що сприяє зміцненню довіри споживачів. Усі країни виграють від цього вдосконалення.
Якщо традиційно ринки, що розвиваються, особливо в Латинській Америці та Азії, «виконувалися» краще, ніж розвинені країни, Європа також фіксує двозначні темпи зростання. Ситуація в Китаї також покращується завдяки поверненню виробника Huawei та фестивалю онлайн-шопінгу 618, названого так через те, що він відбудеться 18 червня.
Щоб зберегти цю хорошу динаміку, виробники смартфонів значною мірою оновили свої каталоги. Нові смартфони інтегровано 5G і камери з роздільною здатністю декількох мегапікселів у нижчих цінових категоріях, ніж їхні попередники, що ще більше підсилює попит. Аналітична фірма також підкреслює більш ретельний дизайн і зусилля, вжиті брендами з точки зору CMF (Кольори, матеріали та оздоблення).

Складані моделі та генеративний ШІ
Технологічні інновації також тягнуть ринок вгору. Ефект «вау» від складних смартфонів спонукає споживачів змінити свій мобільний телефон. За помітним винятком Apple, великі бренди позиціонують себе в цій зростаючій ніші. Слідом за корейською Samsung і китайською Huawei, Xiaomi, Oppo, Honor, Google і Motorola випустили свої моделі у форматах «складний» або «перекидний».
Ми також відзначимо ефект «AI Gen всередині». Samsung, Apple і Google підкреслюють переваги генеративного штучного інтелекту для автоматичного написання повідомлень, ретушування фотографій або перекладу телефонних розмов на льоту.
Samsung все ще лідирує
Будучи піонером у цій галузі, Samsung зміцнює свої провідні позиції як виробник із зростанням на 5%. Початковий і середній діапазони також були оновлені завдяки оновленій серії Galaxy A.
На другій сходинці п’єдесталу продажі Apple залишаються стабільними (-1%). Зростання в Європі та Латинській Америці компенсувало млявість американського ринку та втрату частки ринку в Китаї після повернення Huawei. За оцінками Counterpoint Research, у другій половині року нові iPhone з Apple Intelligence будуть стимулювати попит на оновлення.
Нахабне зростання китайських брендів
Китайські бренди продовжують свій нахабний прогрес, починаючи з Xiaomi. Успіх серій Redmi 13 і Note 13 у поєднанні з меншим портфоліо продуктів і сильним поштовхом до сегменту високого класу дозволив бренду відзначити зростання на 22%. Vivo (+9%) став брендом номер один у другому кварталі на двох найбільших ринках смартфонів — Китаї та Індії. Зі свого боку, Oppo зосереджується на збільшенні своєї прибутковості, випускаючи більше пристроїв середнього та високого діапазону.
На ці п’ять найкращих брендів тисне Huawei, а також такі конкуренти, як Honor або бренди групи Transsion, Tecno та Infinix. Зараз у складі китайської групи Lenovo компанія Motorola також успішно повертається в усіх регіонах, дозволяючи їй досягти височини за останнє десятиліття.
Спираючись на ці тенденції, Counterpoint Research каже, що оптимістично дивиться на наступні квартали та очікує зростання ринку на 4% у 2024 році.